شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۲:۳۰

حمایت از فعالان داخلی حوزه دریا در راس کار قرار گرفت

باشگاه خبری فراساحل: در نشستی مشترک با فعالان داخلی در حوزه دریا که با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر پا شد، تصمیم بر حمایت از تولید کنندگان داخلی در راس کار قرار گرفت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال دریایی در نشست مشترکی با مدیران شرکت نفت فلات قاره ایران که با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی برگزار شد، دستاوردها و توانمندی‌های خود را معرفی کردند.


امین حاجی محمدی دبیر کارگروه تجاری سازی و توسعه بازار ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در این نشست با اشاره به اینکه ستاد از شرکت‌های فعال در حوزه دریا حمایت می‌کند گفت: ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی در راستای تجاری سازی و توسعه محصولات و شرکت‌های دانش بنیان دریایی اقدام به برگزاری جلسات مشترک با ارگان‌های دریایی کرده است. به گفته وی، در این جلسات از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دریا دعوت می‌شود تا در حضور مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی، توانمندی‌ها و محصولات خود را ارائه کنند.


دبیر کارگروه تجاری سازی و توسعه بازار ستاد دریایی معاونت علمی همچنین گفت: تاکنون پیرامون این موضوع، جلسات متعددی با نیروی دریایی ارتش، شرکت تامین تجهیزات خیبر، سازمان محیط‌ زیست، نیروی دریایی سپاه و شرکت ملی نفتکش برگزار شده است که در طی این جلسات شرکت‌ها ضمن ارائه دست آوردهای خود همکاری با ارگان‌های دریایی را مدنظر خود قراردادند. بر اساس این گزارش، در این جلسه شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی فعال درزمینه‌های سیستم‌ها و نرم‌افزارهای دریایی، مخازن ذخیره‌سازی نفت خام، تولید اسکیمر، سیستم‌های نگهداری و تعمیرات کشتی، نقشه‌برداری دریایی، تولید مواد شیمیایی، ربات‌های صنعتی و ... در مورد فعالیت‌ها و محصولات خود توضیح دادند.



  کد خبر : 1785
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :